Toyota Motor Poland uruchamia internetowe salony sprzedaży

Toyotę i Lexusa można teraz kupić bez wychodzenia z domu

2020-03-19

Toyota Motor Poland (TMPL) uruchamia dodatkową usługę – internetowy salon. Teraz nową Toyotę lub Lexusa można będzie kupić bez wychodzenia z domu. Taka forma sprzedaży nie wymaga bezpośredniego kontaktu między Klientem a doradcą w salonie, co minimalizuje ryzyko zarażenia koronawirusem.

Nowy samochód bez wychodzenia z domu

Internetowy salon Toyoty powstał po to, by nowy samochód można było kupić bez wychodzenia z domu. Po „kliknięciu” odpowiedniego przycisku na stronach toyota.pl, lexus-polska.pl lub poszczególnych Dilerów można będzie się połączyć ze sprzedawcą i odbyć rozmowę w formie wideokonferencji. Do połączenia wystarczą zwykły komputer z kamerą, smartfon lub tablet połączone z internetem.

Wirtualne spotkanie z doradcą, wideoprezentacja pojazdu

Klient może się też umówić na wirtualne spotkanie z przedstawicielem salonu, podczas którego doradca stworzy ofertę wspólnie z Klientem. Podczas spotkania można będzie wybrać m.in. kolor nadwozia czy wnętrza, wersję wyposażenia, wzór felg, akcesoria dodatkowe, ofertę finansowania. A wszystko to dzięki funkcjom wideoprezentacji pojazdów dostępnych w salonie oraz udostępniania dokumentów przygotowanych przez sprzedawcę.

Gotowa umowa kupna-sprzedaży zostanie przesłana Klientowi kurierem, a auto może być dostarczone pod wskazany przez Klienta adres. Taka forma zakupów nie wymaga więc wychodzenia z domu.

Internetowy salon – projekt testowany od października 2019 r.

Internetowy salon Toyoty nie jest nowym pomysłem. Prace nad nim trwają od października 2019 roku. Od kilku miesięcy program jest testowany w ramach pilotażu przez trzy salony dilerskie Toyoty. Głównym celem tego projektu było otworzenie dodatkowego kanału sprzedaży dla dilerów Toyoty i Lexusa Polsce.

W obliczu pandemii koronawirusa TMPL zdecydowała się zakończyć program testowy i jak najszybciej udostępnić opcję internetowego salonu wszystkim Klientom.

„W obliczu zagrożenia epidemiologicznego, mając na uwadze zdrowie i komfort życia naszych Klientów oraz pracowników sieci dilerskich, bezzwłocznie uruchomiliśmy internetowe salony u wszystkich dilerów Toyoty oraz Lexusa w Polsce” – powiedział dr Jacek Pawlak, prezes Toyota Motor Poland.

„Naszym celem było stworzenie maksymalnie prostej formy kupna nowego auta dla Klientów, którzy dziś nie chcą wychodzić z domu i odwiedzać salonów sprzedaży. Osobiście uważam, że tak innowacyjna usługa będzie dalej wykorzystywana jako dodatkowy kanał sprzedaży także po okresie pandemii wirusowej” – dodał Pawlak.

Toyota Motor Poland – innowacje i doświadczenie

Toyota Motor Poland należy do ścisłej czołówki najbardziej innowacyjnych przedstawicielstw marki w Europie. W ostatnich latach firma wprowadziła w życie wiele nowatorskich rozwiązań. W 2019 roku rozpoczęła m.in. wdrażanie pilotażowego programu Toyota Professional. Koncepcja działalności wypracowana w naszym kraju zostanie w przyszłości wdrożona w europejskiej sieci Toyoty, a doświadczenia polskich dilerów pomogą w tworzeniu nowej sieci dilerów aut dostawczych.

Dowiedz się więcej

Toyota wznawia działalność w 2 kolejnych zakładach Toyota wznawia działalność w 2 kolejnych zakładach Ruszają fabryki w Turcji i Walii Toyota Highlander debiutuje w Europie Toyota Highlander debiutuje w Europie Poznaj nowy SUV marki Oferta specjalna Toyoty dla firm kurierskich Oferta specjalna Toyoty dla firm kurierskich Dowiedz się więcej Zakłady Toyoty w Polsce wznawiają produkcję Zakłady Toyoty w Polsce wznawiają produkcję Dowiedz się więcej Komory dekontaminacyjne dla ratowników Komory dekontaminacyjne dla ratowników Toyota kontynuuje akcję #jedziemyzpomocą Toyota udostępnia samochody szpitalom Toyota udostępnia samochody szpitalom Akcja #jedziemyzpomocą Toyota Yaris Cross Toyota Yaris Cross Nowy hybrydowy SUV stworzony do jazdy w mieście Toyota PITSTOP Toyota PITSTOP Zmień opony bez wysiadania z auta TOYOTA Motorsport GmbH zmienia nazwę TOYOTA Motorsport GmbH zmienia nazwę Dowiedz się więcej Toyota w czasie pandemii COVID-19 Toyota w czasie pandemii COVID-19 Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania Internetowy Salon Toyoty coraz popularniejszy Internetowy Salon Toyoty coraz popularniejszy Nowa Toyota bez wychodzenia z domu Toyota wspiera lokalną społeczność w walce z koronowirusem Toyota wspiera lokalną społeczność w walce z koronowirusem Dowiedz się więcej
Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia.